۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 922758

خبرگزاری‌ها: کاهش قیمت یورو و طلا ادامه دارد. ببخشین ... خبرگزاری‌های محترم، مسئولان محترم‌تر! نمی‌شود این خبرها را جور و جایی منتشر کنید و بزنید که ارزفروش‌های سرچهارراه‌ها و جلو باغ ملی و ... هم آن‌ها را بخوانند؟

م ظرافتی/ معاون برنامه‌ریزی و پایش عملکرد ستاد ملی جمعیت: بودجه ناکافی «جوانی جمعیت» کفاف اجرای تکالیف را نمی‌دهد.
ببخشین ... مشکل فقط بودجه نیست که. اجرای تکالیف توسط برخی‌ها با فرض بودجه هم مشکل دارد. یک نمونه‌اش خودروهای ویژه طرح جوانی جمعیت که ملت را پیر  کرده. پولش را تمام و کمال چند ماه پیش گرفته‌اند، خودروهایش را اما داده‌اند به ثبت‌نامی‌های جدید فروش یکپارچه لابد!

دولت ترکیب اتاق بازرگانی را تغییر می‌دهد/  یک گام تا آغاز دوران جدید بخش خصوصی
ببخشین... جوری حرف بزنید ما هم بفهمیم. الان مثل بدبین‌ها نمی‌گوییم باز چه کلکی قرار است سوار کنید؟ خودتان قشنگ بگویید باز قرار است سر  خصوصی و خصوصی‌سازی چه بلایی بیاورید؟  
 
هواشناسی پیش‌بینی کرد: احتمال سیل در ۱۰ استان کشور
- ببخشین...با تشکر از پیش‌بینی‌های هر روزه شما ولی مطمئنید مسئولان  ستادهای بحران در این استان‌ها هم این پیش‌بینی و هشدار را شنیده‌اند؟ الان و مثلاً ما به عنوان استاندار یکی از این استان‌های سیل‌خیز، حق داریم مثل شما پیش‌بینی کنیم و سیل نیامده، پیشاپیش میزان خسارت‌های میلیاردی سیل به استانمان را بفرستیم مقامات بالاتر که در پرداختش تسریع بشود؟

مجری طرح: ماهی و لوبیا نیز به طرح کالابرگ الکترونیکی اضافه می‌شود.
ببخشین شما که این قدر ماهی و به فکرپروتئین و امگا۳ ملت هستی، بفرما خدای ناکرده قرار نیست از این به بعد برای همان سالی یک‌بار که ماهی می‌خریدیم توی صف بایستیم که؟ ماهی قرمز دَم عید تکلیفش چه می‌شود؟ ببخشین...ببخشین... یعنی لوبیا هم کوپنی می‌شود...لپه و لیمو عمانی قیمه چی؟ 

رئیس اتحادیه بارفروشان: کمبودی در عرضه‌ میوه‌های نوبرانه نداریم.
 ببخشین... دَم شما گرم که کمبودی در هیچ عرضه‌ای ندارید منتها گلایه ملت از کمبود نبود! مشکل، الان، زیاد بودِ قیمت‌هاست حاجی جان.

 جزئیات فروش متری مسکن اعلام شد
عه...! متری شد؟ مگر کیلویی نبود تا حالا؟

یک مسئول: صورت‌های مالی به سازمان حمایت داده شده است و محاسبات مجدد انجام و نتیجه تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی سه ‌شنبه اعلام می‌شود.
حالا چه عجله‌ای خب؟ هفته قبل هم همین ط‌ور عجله کردید که حالا کار به تجدیدنظر رسید... کی منتظر تجدیدنظر سوم باشیم؟ 

منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.